Ξεχνάω. Μπορώ να κάνω κάτι γι αυτό;

Views

413

Η μνήμη είναι μια αποθήκευση πληροφοριών και τη διακρίνουμε σε τρείς βασικές κατηγορίες :την άμεση, την πρόσφατη και την απώτερη ή παλιά μνήμη. Κάθε άνθρωπος μπορεί να έχει ένα τομέα της μνήμης να δουλεύει καλά και κάποιον άλλο όχι τόσο.

Η λειτουργία της μνήμης χωρίζεται σε τρία στάδια. Κατά το πρώτο γίνεται η καταχώρηση των νέων πληροφοριών. Όταν ο εγκέφαλος αφομοιώσει τα νέα δεδομένα προχωρά στο δεύτερο στάδιο , που είναι η αποθήκευσή τους. Κατά το τρίτο στάδιο , όταν παραστεί ανάγκη , ο εγκέφαλος ανασύρει από τη μνήμη τη συγκεκριμένη πληροφορία και την επαναφέρει με λεπτομέρειες.

Η δυσκολία κάποιου ασθενή να θυμηθεί πράγματα , όπως παράδειγμα την κατάλληλη λέξη, δημιουργεί αμηχανία στις κοινωνικές συναναστροφές , δυσκολία στην καθημερινότητα και εκνευρισμό. Ένας άλλος παράγοντας που αυξάνει το άγχος και το φόβο είναι η κληρονομικότητα από κάποιον γονέα , κάτι που επηρεάζει αρνητικά τον ασθενή , με συνέπεια η μνήμη του να επηρεάζεται τελικά χειρότερα.
Οι κλασικές συμβουλές των νευρολόγων στους ασθενείς αυτούς είναι να εξασκούν τη μνήμη τους (σταυρόλεξα, σκάκι κ.λπ.) , να λαμβάνουν συμπληρώματα διατροφής( βιταμίνες Β, μέταλλα, ιχνοστοιχεία κ.α.) και να κάνουν σωματική άσκηση. Πράγματι όλα αυτά βοηθούν, αλλά δυστυχώς στις περισσότερες περιπτώσεις δεν είναι η λύση.

Συχνά απαιτείται βοήθεια από μεθόδους που είναι πιο δραστικές. Μία από αυτές είναι η ομοιοπαθητική.Η ομοιοπαθητική βοηθά να βελτιωθεί η μνήμη με φυσικό τρόπο ενισχύοντας ολόκληρο τον οργανισμό. Έχει μεγάλη αποτελεσματικότητα και δεν βοηθά μόνο την ενδυνάμωση της μνήμης αλλά μειώνει και το άγχος , βελτιώνει τον ύπνο και φτιάχνει τη διάθεση. Ακόμα και ο φόβος να μην πάθουν άνοια ή Αλτσχάιμερ εξαφανίζεται σε πολλούς ασθενείς.

Πηγή: Holistic Life τ.67 Κωνσταντίνος Πίσιος M.D. Ομοιοπαθητικός Παθολόγος